torsdag den 1. november 2012

En fuser... og lidt stjerner;-)

Idag, dagen før dagen hvor jeg trækker vinderen at min
"giveaway"
vil jeg lige komme med en undskyldning,
både for min manglende inspiration på bloggen
og til dem som har set min nye "web-shop",
den er bare ikke, sådan... helt færdig... der mangler bare, lidt... varer;-)
 
                         Men ting ta´r tid...
og at lave en "butik" på nettet, tja...
det var jo det, jeg havde hyret én til...
 Og så skete der lige det d. 23-10-2012, at ham som skulle lave "min butik",
ikke magtede opgaven... og sprang fra...
måske lidt sent... efter min mening,
Jeg var blevet lovet den var færdig, med varer, d. 26-10-2012!!!
 
 Hvor (den måske opmærksomme læser af) "Alt om håndarbejdes SY magasin" har set min annonce: 
 
 

 Jeg må jo indrømme, at online salget og den hurtige levering kan jeg ikke leve helt op til, endnu!!!
For vi kan ikke modtage betaling endnu... og det kan godt ta´nogle uger, før det kører:-(

Den 25-10-2012 gik vi (min elskede mand og jeg) selv igang med at lave "butikken",
uden erfaring, med meget hjælp fra "NewAngle" (vores webhotel, igen STOR tak til Glenn og Finn)
lykkedes det, at der dog er en butik.

Du kan se den på:
www.stofoghobby.dk

Så derfor har jeg ikke fået lavet så meget kreativt den sidste uge+...

Men stjerner skal der til... disse perle-stjerner vil der snart komme en DIY om,
og så har jeg lige fået nogle "fantastiske" piberensere hjem, de er 50 cm lange.
I "chenille" og "metallic" og pomponer i friske farver.
Og hvad skal de blive til... Julepynt... stærkt inspireret af min oldemors julepynt.
Glæd dig, for det gør jeg...;-D
God aften til dig
Mvh.
Mischa

2 kommentarer:

  1. Øv, hvor er det surt at blive r..rendt!! Jeg glæder mig til at se den færdige butik :)
    Sender en masse positiv energi :o)

    PS ved du godt du har koder på dine kommentarer?

    SvarSlet
  2. Vi venter gerne på din butik- held og lykke med alt det arbejde :-)

    SvarSlet