lørdag den 18. januar 2014

"Skæg med bogstaver..."

Hr. Skæg inspirerer til meget leg med bogstaver,
jeg ved ikke om det er "ham" eller hvor jeg fik idéen til denne vægdekoration...


Ihvertfald har denne "dekoration" allerede inspireret nogle af mine venner,
som lige har stavet sig igennem "deres familie-navne",
for at finde ud af, om de også kunne "lave" den,
og forbavsende nok kan de fleste flette alle navne ind, på en eller anden måde...

Foreløbig er bogstaverne rå/"u-malede"
Jeg har ikke helt bestemt mig for hvordan de ender....

De "store" bogstaver i pap er 20 cm. høje,
de mindre bogstaver i træ er 10 cm. høje.

Bogstaverne kan købes i Mischa Stof og Hobby...:-)
God weekend.
Mvh.
Mischa

4 kommentarer:

  1. Super fine bogstaver, men jeg kan ikke finde dem på shoppen. Hvad koster de, og hvordan bestiller jeg dem?

    SvarSlet
  2. Hej, bogstaverne kan købes via mail:
    mischa-stofoghobby@hotmail.com
    priserne oplyses også der igennem,
    ifølge blogspots forretningsbetingelser må jeg ikke oplyse priser på bloggen....

    SvarSlet
  3. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvarSlet