søndag den 21. oktober 2012

Og de passede;-)

Som skrevet tidligere har min yngste datter fødselsdag idag,
en dejlig dag at blive 7 år på;-)
 
Og som jeg viste i sidste blog-indlæg havde jeg filtet sutsko til hende,
og de passede som "de var støbt til hende"... Og det er de jo egentlig;-)
Ud over sutskoene nåede jeg lige at sy denne
poncho, i uld/acryl brd. 160 cm. med
"fake-fur" på kanterne 
Og den faldt også i frøkenens smag, heldigvis!!!
 
Og så kom "tillægs"-kommentaren:
 
"Så kan Liv se, at min mor også kan lave en poncho...
 altså ikke sådan en helt rigtig en, som hendes, men næsten...
for hendes er altså "rigtig" strikket, mor, ikke som den her som "bare" er "syet"!!!
 
Ok, ok, måske jeg strikker for lidt...;-D
 
 Jeg ELSKER hendes kommentarer... så kender jeg min plads... igen;-P
 
 Der udover fik hun også "lidt" legetøj og hvad "prinsessen" ellers ønskede...
 
 Jeg håber også du har haft en god weekend/efterårs ferie.
Mvh.
Mischa

3 kommentarer:

  1. Jamen tillykke da, med prinsessen :)
    Nuiiiiiii for nogen skønne gaver :)
    Ses snart :)
    Knuuuuus Lilian

    SvarSlet
  2. Tillykke med datteren. Det mp da være hestesko ;)

    SvarSlet
  3. Ihh... Tak, hvor er i søde;-)
    Glæder mig også til du kigger forbi...
    Og ja, det må da være Ægte hestesko;-)

    SvarSlet