tirsdag den 8. maj 2012

GIVE AVAY, øreringe


Denne gang udlodder jeg et sæt Sterling ørebøjler og 20 stk. perlemors shell-perler
(5 sæt 24 mm. og 5 sæt 30 mm.) i valgfri farver.

Vinderen kan designe sine egne øreringe, i optil 35 forskellige sammensætninger, på ørebøjlerne som let kan åbnes så shell-perlerne kan skiftes.


Reglerne er som følgende:

1 lod - skriv en kommentar

2 lodder - skriv en kommentar + fast læser

3 lodder - skriv en kommentar + fast læser + link fra egen blog (lån gerne billedet)

Vinderen bliver trukket når vi når 150 faste læsere eller senest 31-5-2012.

Mvh. Mischa

12 kommentarer:

  1. Rigtig spændende Give Away, deltager gerne med 2 lodder

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak;-) Er mine ynglingsøreringe, de passer bare til alt...

      Slet
  2. 2 lodder til mig, tak :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig spændende ud. Jeg vil gerne være med, med 2 lodder :)

    SvarSlet
  4. Deltager med et lod :)

    http://kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jag kniper en liten lott!

    SvarSlet
  6. altså jeg skal da have 2 lodder :-)

    SvarSlet
  7. Alle de muligheder! :)
    2 lodder.

    Mvh Betina
    www.thevanilladreams.net

    SvarSlet
  8. Sikke en fin GA, håber jeg bliver den heldige. Jeg er ihvertfald med på 2 lodder,

    god pinse

    SvarSlet
  9. Fantastiske farver. Jeg deltager med 2 lodder.
    cirgens@hotmail.com

    SvarSlet
  10. fine farger, jeg tar 2 lodder.

    SvarSlet