torsdag den 8. marts 2012

Og så måtte jeg bare lige sy en til..... kjole;)

                                                              eller lige nu er det KJOLEN;)

Syntes den blev lige som den skulle...

jeg er ellers ikke en "pink"-pige, men syntes at detaljen med det
prikkede skråbånd lige er som prikken over i'et.
Bemærk også skråbåndet på ærmerne.

Og mønstret er... Onion 2041
Den mønstrede jersey 96% viscose, 4% lycra
sort jersey 94% viscose, 6% lycra(en mere "fast" kvalitet)

Med ønske om en god dag til jer alle!

PS... er ved at brygge en ny giveaway sammen....

Mvh. Mischa

2 kommentarer:

  1. Arj hvor er den blevet flot! Wow, som du kan!
    Glæder mig til Give Away (glæder jeg mig altid til...)
    Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Tak, skal du há'.
    Skal lige sy Give Away'en først, så glæd du dig bare;-)
    Kh. Mischa

    SvarSlet