onsdag den 21. marts 2012

Fra kedelig til cool....

Endelig fik jeg taget mig sammen...
Mit "sy-værelse" (læs et hjørne i stuen)
består af et ny-indkøbt skab (fra den lokale genbrugsbutik)
Og 5 af disse praktiske "skuffedarier"



Og nu er det jo lige at jeg endelig har fået taget mig sammen og fået valgt parpir,
i Mischa, stof og hobby, har jeg også Scrapbooking materialer.
Så idag bestemte jeg mig endelig for dette fantastiske print:


Lige en lille, hurtig DIY:


1. Skær papiret ud så det passer til
fronten på skuffen.

2. Lim papiret fast med hobbylim.


3. Klip et hak lige ned i midten af åbningen.





4. og nogle flere i hver side .
5. smør lim på bagsiden, af papiret og tryk hakkerne fast i kanten.

Laker til sidst med "lim-lak" eller "Decoupage lak", på skufferne.
Jeg har tænkt mig at male kanterne i nogle forskellige pastel farver som passer til papiret,
men det bliver en anden dag;-)

 Bonus info:
Du kan få 8 til 10 fronter ud af et ark Scrap-papir (30x30cm)

Mvh.
Mischa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar