lørdag den 17. marts 2012

Jubiiii... jeg ku'... håber jeg...

Jeg har lavet min første DIY!

Disse skønne filtede æg


med hjælp fra min ældste datter, som har lagt hænder til...
og som, sammen med lillesøster, (heldigvis) ikke var til at stoppe igen,
så det blev til en hel skål og en dejlig hyggestund;P

Så tog jeg lige skridtet videre... nu skulle det jo blive til en DIY...
men, ak, så må jeg jo bare sige, man skal lære noget nyt hver dag...
jeg ved ikke hvor meget jeg har lært, men mammamiasverden.blogspot.com hjalp mig meget
så nu ligger der da en fane med min første DIY, jubii!!!

En ting kan jeg konstaterer... det er meget hurtigere at filte 9 æg, end at lave min første DIY;-P
men det går sikkert meget hurtigere næste gang, håber jeg;-) 

 Vi skal filte videre imorgen... nålefilt så vi kan få dekoreret æggene, bla. med prikker...


God weekend
Mvh. Mischa

2 kommentarer:

  1. Super flotte æg. Dug og æg passer sammen, men hvor kommer dugen fra? Den kunne passe perfekt her hjemme hos mig, så jeg håber du kan hjælpe.

    SvarSlet
  2. Jaaa, det kan jeg da.... Dugen er en "rigtig" voksdug og jeg sælger den i butikken, Mischa stof og hobby;-)
    Kig forbi, du er altid velkommen.

    SvarSlet