lørdag den 2. marts 2013

Med "hånden på hjertet"...

Kender du det, at ens hverdag bare ta´r en
drejning, som man måske ikke lige havde regnet med?
klar
Det tror jeg de fleste har prøvet,
på et tidspunkt...
og mit er så lige nu!!!


Derfor  kære læser/med blogger har jeg været i total "blog off" men, "I´m back"!!!


Med ny energi og
masser af ideer,
som jeg håber,
du vil finde interesante og inspirerende...




Idag vil jeg, vise dig, min hjerte kjole,
som er syet i en dejlig bomulds stræk velour,
brun bund, med "alle" farver hjerter.

og "igen" syet efter onion 2035;-)














De "stribede" lommer, er i "fast" bomuld, med trykte "rækker" af hjerter, kantet med "uld-bånd" i en klar orange farve.
 
Med ønske om en dejlig og forhåbentlig solrig weekend til jer alle...
 
Mvh.
Mischa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar