torsdag den 27. september 2012

En "FED-FÆTTER"...

Og så kom Mette lige forbi butikken igår...
Og Mette havde lige "lidt blær`" med i posen... må jeg sige;-)
(Og heldigvis havde jeg mit kamera med i tasken)
 
Må jeg præsenterer:
 
"Elgvin´s fætter"...

Måske hedder han "Rudolf"?
 
Er han ikke bare super skøn???
Mette har selv "brygget" videre på "Elgvin",
Geviret er syet i stof og "vendt"
og han har fået "Tud",
 
Den skønne plade som "Rudolf" er monteret på har Mette selv skåret i træ,
 malet og lavet serviet decoupage på.
 
Hvis du også er interreseret i at sy din egen "Elgvin"/"Rudolf"
så kan mønsteret købes via:
Og Mette arbejder på flere "trofæ-holdere"
som jeg kommer til at sælge for hende.
 
Til Mette, Tusinde tak, du er altid en inspiration;-)
 
Og til dig, Ha´ en god dag;-)
Mvh.
Mischa 
 


2 kommentarer:

  1. Den er da super sej. Jeg kunne da nemt finde et sted at hænge den op.
    Kunne være jeg skulle ind og købe mønstret;-)

    SvarSlet
  2. Ja ikk´!!!
    Du er altid velkommen;-)
    vi ses

    SvarSlet