lørdag den 12. maj 2012

"Drenge" jersey eller en "Handy" kjole til mor....

Sikken en uge... den er bare fløjet afsted...

Jeg når desværre ikke så meget på bloggen som jeg gerne vil....
Men idag har jeg da fået taget lidt flere billeder af jersey´er:

nr 29
Kvalitet: 95% bomuld, 5% lycra.
Bredde 150 cm.

nr 30
Kvalitet: 92% bomuld, 8% lycra.
Bredde 160 cm.

nr 31
Kvalitet: 92% bomuld, 8% lycra.
Bredde 160 cm.

nr 32
Kvalitet: 100% bomuld.
Bredde 170 cm.

nr 33
Kvalitet: 100% bomuld.
Bredde 160 cm.

Denne "Ridder" jersey har en af "mine" kunder syet en kjole i,
med røde detaljer...

Mønsteret hun har syet efter er "Onion 2041" og
den er bare HELT VILDT FLOT.
Så bare spring ud i det... og sats utraditionelt...
DET VIRKER!!!

Jeg skal selv igang med en kjole imorgen, håber jeg;-)
Grøn jersey med kløver (nr. 24),
måske en rød jersey,
skråbånd hvid med røde hjerter (nr. 45)
og nogle hjerteknapper ligger og venter på mit krea-bord
Og leger i mine tanker;-)

God weekend
Mischa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar