onsdag den 13. juni 2012

Velkommen til "Kongsgården"

Her i en travl tid, hvor jeg desværre ikke når at blogge så meget som jeg gerne vil....

vil jeg lige vise et stemningsbillede fra mit vindue,
som i øjeblikket vækker stor begejstring,
hos de fleste (skabs-)prinsseser som venter på at "springe ud":


I Vordingborg har vi et "Farmor-hus",
"Farmor" er en ildsjæl, som har startet en forening,
som for at sige det kort "kæmper" for gammeldags hygge og stemning,
I sit "Farmor-hus" serverer hun: saft, Gåsekager, grød, m.m. efter årstiden,
primært for børn, men vi voksne må gerne deltage;-)

 Så i denne anledning er "mine"(døtres) prinsesse kjoler i vinduet:
Og på lørdag er mine døtre helt sikkert at finde i
"fuld udrustning" på "Kongsgården";-)
Ses vi?
Mvh.
Mischa
P.S. Og hvad jeg har travlt med...
tja, lidt praktiskt, lidt sundt, lidt til den søde tand og mange fornøjelige timer;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar