søndag den 17. juni 2012

Så er man en "Sej dreng"...

Min ene nevø fyldte 5 år sidst i maj, dagen før hans fødselsdag, spørger jeg hvad han ønsker sig,
han skruede helt op for charmen (hvilket kan smelte et hvert "faster" hjerte)
og svarede: Jeg ønsker, du sy´r en sej T-shirt til mig, "fagger"(faster);-)

Og hvem kan stå for det.... en stor dreng som ønsker "hjemme-syet".

Selvom jeg er "Tids-optimist" opgav jeg på forhånd, at nå det til selve fødselsdagen,
så da han lige var forbi butikken, igår med sin mor og far, måtte jeg lige hører "hvad der var sejt" 
"Den dèr.... og så med rødt, det er min ynglingsfarve"

Og her er så resultatet: 
Jeg glæder mig bare helt vildt til at gi´ ham den senere idag;-)
(mønsteret jeg har syet efter er "Minikrea 50220" Basic T-shirt str. 0-10 år)
God søndag
mvh.
Mischa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar