tirsdag den 3. juli 2012

Et smug-kig...;-)

Som nogen ved (og andre vil vide efter dette blog-indlæg) er der
 FESTUGE I VORDINGBORG
i næste uge (Altid uge 28).

Det er en uge med gå-gade i hele Algade, med boder og hygge,
og for mig min "første ferie-uge", og dog...;-)

Jeg plejer at ha` en "bod" på gaden, hvor jeg laver smykker eller scrap eller...
I år er jeg meget spændt på om jeg kan sidde i "min bod", om vejret vil...
Jeg har en lille aften-bøn til vejr-guderne hver aften;-)

Nå, men, der er lidt stille på bloggen iøjeblikket fordi,
 jeg som noget nyt vil lancerer nogle mønstre, i festugen, på ting jeg har syet.
Og de der sybeskrivelser... de er ikke nemme, at gøre "let forståelige";-) 
men jeg prøver...

Så her er et lille "smug-kig" på hvad som er i vente...
Mit taske-mønster er lige ved at være færdigt;-)
Disse 2 tasker har jeg syet med "genbrugs" broderier,
min "land-idyl" taske er efter hånden godt brugt og har klaret et par gange i vaskemaskinen.
Et stramaj broderi med landkort og seværdiheder er min "Danmarks-taske".

Jeg glæder mig til at vise dig mere...
Mvh.
Mischa.

1 kommentar: